Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 28 februari 2013 20:09

Här kommer lite klipp från dagen!........... ;)


 
 
 
 

Av Ellen - 27 februari 2013 16:42

Du har slutat säga "Hej" till mig....

Du känner inte mig så bra, så ignorera mig inte!

Men jag villa ju bara få din upmärksamhet.......

Så låt mig lära känna dig och vissa dig vem jag är!

Den här låten kanske inte är så bra i början men vänta till refrängen!

Ni får vet hur jag känner mig om ni lyssnar på låtarna.

Skulle betyda så mycket om ni lyssnade på låtarna!



Av Ellen - 27 februari 2013 16:26

Av Ellen - 25 februari 2013 19:03

Ja de här har vårt en hyfsat bra dag....
Nu gör jag "läxorna".....
Och gråter lite inombords....
För jag ramlade ner för en trappa (låter lite löjligt) men jag kunde knappt gå efter och allt ens mamma sa "Gör läxorna"
Så ja.... Jag satt på golvet en stund.
Jaja nu pratar vi om nåt annat.
Nu är jag super kär, men jag får inget leende av han.... Mer ett "heeej.....eee....hejdåååå -.-' "
Så ja......
Ha de så bra!¡!

Av Ellen - 24 februari 2013 13:13

Du vet inte vad du har!

För du har allt jag vill ha!

Och jag är det bästa som kan hända dig!

(Lite ego men nu måste jag vara de!)

Jag är en drama tjej, över reagerar väldigt mycket och gillar att synas och be a crazy biche!!!  

Jag kan börja en fajt om ingenting!

Jag är, ja, jag är det bästa du sätt!!

(vi alla måsta var grymt ego nån gång)

Den här låten vissar hur jag känner mig och hur jag är!

Av Ellen - 24 februari 2013 12:51

Heeii, heeii alla läsare!!!

Idag händer det inte så mycket.

Ska färga mitt under hår blont!!!

Jag hade ju svart under hår innan.

Aja nu ska vi prata om nått annat!

Den killen jag gillar ignorerar mig typ.

Eller a de känns så!

Jag sitter och stirar på min mobil och väntar på att du ska svara på mina sms!

Du får mig inte att känna mig speciel.......

Men ändå så blir jag galen av kärlek.

Jag är lite galen, kontig m.m men de är du som gör mig sån!

Jag kan gärna ändra mig för dig!

Ähhh.... Jag borde nog bara hänga med strömen och gör de alla andra gör.

Men jag vill att du ska öppta din dör för mig!

#The#Boy

Aja ha det så bra!!!


Av Ellen - 23 februari 2013 12:32


 

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards