Alla inlägg under oktober 2013

Av Ellen - 27 oktober 2013 16:45

Förlåt om jag inte lägger upp så bra inlägg men de är för jag har ett ass bra video-pogram så jag gör för de mästa videos!

Men nu finns de två nya videos på ---> www.ellenholmstrom.blogg.se :)

Ha de bra och kommentera på den här bloggen om de är nått! :)

   

Av Ellen - 23 oktober 2013 22:18

Min födelsedagsvideo! :)) www.ellenholmstrom.blogg.se

Av Ellen - 22 oktober 2013 21:12

Ni måste kolla på denna för att få information!!! www.ellenholmstrom.blogg.se

Av Ellen - 19 oktober 2013 20:23

Nu kan ni kolla min andra blogg! www.ellenholmstrom.blogg.se

Av Ellen - 19 oktober 2013 14:54

Jag har en annan liten blogg på blogg.se!

Där kommer alla mina videos upp för mina videos ville inte laddas upp här... :/

Så jag tänkte va lite snäll o skappa en ny blogg som ni kan kolla på iställer för att ni ska behöva skaffa videofyme!

 

Min andra blogg heter " ellenholmstrom.blogg.se "

Så de är bara att klicka in! ;)

 

Varje gång jag skriver "blogg.se" så är en video uppe! ;)

Det kommer säkert en i kväll eller nått!

 

 

Av Ellen - 5 oktober 2013 22:18

Nu vet jag varför jag har deppat och nästan aldrig vart glad!

Asså jag får allt jag vill nästan, jag har det bra och jag älskar många och många älskar mig!

Det är allt man behöver för att må bra typ.

Jag får all kärlek jag behöver från minna vänner, familj m.m

Men varför är jag så olycklig när jag har så många som älskar mig och som jag älskar...?

Jo, för jag älskar inte mig själv!

Jag hatar mig själv mer eller mindre!

Jag hatar mig för den jag är och för hur jag ser ut...

De kanske låter lite löjligt men jag ser ut som ett as!

Jag tar på mig flera lager av smink för att dölja mitt ansikte!

Folk säger att det bara löjlig att skriva om sånt här!

Och att jag måste bestämma mig för att va glad för att må bra!

Men de är inte så lär om man hatar sig själv lika mycket som jag gör!

Och det är inte bara mitt ansikte jag hatar utan hela min kropp.

Jag har inga bröst, röv och jag är inte small.

Jag drar in min mage hela tiden så jag ser small ut, min mage är störe än mina bröst.

Jag gör allt fel, jag är ful, jag är inte värd nånting och jag förstår ingenting!

Man kan inte beskriva med ord om hur mycket jag hatar mig själv.

Jag kommer göra så mycket fel i mitt liv bara för att jag hatar mig själv!

På måndag ska jag nog inte gå till skolan med så mycket smink och ingen jävla pusch up!

Nä men nu orkar jag inte blogga mer!

Mår för dåligt..

Hej...



Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Skapa flashcards