Alla inlägg under december 2013

Av Ellen - 25 december 2013 23:03

Hej på er!

Jag skulle vilja be er om en sak, som bara tar nån minut!


Gå in på http://vårskrik.se och fyll i formuläret. Det ska se ut så här:

Län: Västra Götaland

Ort: Göteborg

Önskat spelställe: Brewhouse

Din ålder: *ålder* #JT


Det är SUPER VIKTIGT att ni skriver #JT efter eran ålder. Om ni inte gör det, registreras inte rösten. Så glöm INTE #JT efter er ålder!

Man får bara rösta EN GÅNG PER PERSON. Inte mer.

Om min kompis Jonna lyckas få in tillräckligt många röster, så att banden Kerbera och The Neverdies kommer till Göteborg under våren, kommer hon fixa en giveaway på hennes blogg. Ju fler röster det visar sig att hon fått in i slutändan, desto bättre kommer giveawayen att vara.


Det skulle varit så schysst om ni hjälpte till. Detta är en väldigt stor grej, vilket sätter väldigt mycket press på Jonna. Så hon skulle vara så tacksam om ni gick in och röstade! Be mer än gärna era vänner, familj och släkt att rösta. Ju fler röster det blir, detso bättre! Ni är guld värda om ni röstar. Tack på förhand.

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards