Alla inlägg under januari 2014

Av Ellen - 22 januari 2014 16:46

fet text Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat men här kommer det som hänt: jag gjorde slut med min kille igår...
Varför?
Joo, asså han är jätte blyg och har dåligt självförtroende så han kom aldrig fram o prata eller nått sånt, han sa inte ens hej..
Han var väl gullig på sms men asså man vill att saker ska hända irl.
Hade sagt det till han flera gånger och han lyssna inte... :/
Kände som att han inte engagerade sig i vårt förhållande eller brydde sig om mig...
Men jag visste att han gillade mig men var för blyg för att visa det.
Men jag va ju hans tjej!?... -.-
Det vi hade (kan typ inte säga att vi hade nått :/ ) räckte inte...
Jag var den ända som kom fram om de var nått och när man inte får nått tbx så försvinner ju känslorna...
Jag ver inte lycklig helt enkel med han.
Jag hinner inte blogga mer just nu men dom här låtarna beskrivet bättre o får berätta vidare!
( dom passar så sjukt bra in hur det är för mig nu o hur jag kände/känner)

http://m.youtube.com/watch?v=DayqCZVbE0Q

http://m.youtube.com/watch?v=Pg1JsxCyo6Q

http://m.youtube.com/watch?v=2NtP7I2-_Rk

Av Ellen - 7 januari 2014 20:03

Här kommer lite bilder från de senaste

Av Ellen - 6 januari 2014 22:13

Hej! Sorry för att bloggat så dåligt!
Men kan ni va jätte snälla och anmäla denna profilen!?!
Hen har låtsas varit andra (bland annat min bästa vän Yonna) och skrivit dumma saker om dem! Vissa saker var grovarre än andra men den personen slutar inte! Så snälla anmäl denna hemsta människas utan liv instagram!

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards