Alla inlägg under februari 2014

Av Ellen - 26 februari 2014 14:58

Kolla på min andra blogg där jag lägger upp videos! ----> www.ellenholmstrom.blogg.se

Ni får se hur jag morifierade denna nalle!

Av Ellen - 16 februari 2014 12:35

Haha hej! xP

Jag kom på nu att jag inte riktigt har medelat att jag har färgar håret!

haha jo kanske lite men ändå nu vet ni.

Här kommer lite bilder och mer text där nere.

           

 


Iallafall, jag åkte ju hem från Åre i Fredags alltså på alla hjärtans dag... i en svettig buss... i 14 timmar..

Men glad var man ändå för att man fick vara med på en sådan här underbar vecka!

Jag skulle ju skriva lite om alla hjärtans dag ju, så aa nu gör jag det.

Jag hade inte den turen att firra den dagen med en underbar pojkvän, men de är ju inte riktigt de alla hjärtans dag handlar om!

Inte bara om "pojkvän/flickvän" kärlek.

Utan all kärlek!

Vänner, familj, främlingar,.. aa alla!

Att få sprida klädje till all.

Att få chansen att vissa sitt hjärta för andra.

Som exempel, vi på bussen fick brev och en kaka av våra ledare på bussen!

Det stod olika saker på varje lapp.

Jag blev så glav av denna lapp och kaka!

Det jag menar är at små saker kan göra folk glada.

Asså bara ett litet leende eller en klapp på rygen kan betyda så mycket!

Och jag är så glad och tacksam fr at jag tog chansen att åka med på denna resa med vänner och nya vänner!

Tror inte jag kännt mig så älskad och välkomen som jag gjort när jag har varit med dom denna vecka.

Så små saken kan föändra en människas humör eller tankar.

Här är lapen jag fick i Fredags   

 

 

 

Glad alla hjärtans dag i efterskott!

 

             (^-^)/*

 

 

Av Ellen - 12 februari 2014 15:02

Jaa... Snart är det alla hjärtans dag!
Kommer hem från ett jätte kul skidläger då! Vi är i Åre och det tar 13 timmar att åka dit och hem igen... :/
Just nu mår jag inte så bra.
Jag har huvudvärk och as ont i halsen! DX
Men över till alla hjärtans dag!
Kommer få fira den i en buss i 13 timmar men med vänner så klart! :)
Kommer få fira den med dom och utan nån kille.
Men de gör inget!
Jag behöver ingen kille men de skulle va kul att bli överraskad!
Nån dag kanske man får fira alla hjärtans dag som i alla filmer xd
Alltså alla glada filmer då.
Har sån huvudvärk och hals ont så orkar inte blogga mer... :(
Men kanske bloggar lite mer sedan på lördag!?!
Ha de så bra så länge!

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards