Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen - 31 maj 2013 17:49

Kik: ellis_1999



 

Av Ellen - 31 maj 2013 07:37

Förlåt om jag inte har bloggat så bra men aja.
Jag var i Ullared igår med Majao de var as kul!
Kommer blogga mer senare idag.
Just nu är jag i min säg o kollar på MTV! :3
Ha de så bra ^u^

Av Ellen - 29 maj 2013 16:34

Hej, hej min vänner, bekanta och.......... eeeee.........

Aja...... just nu håller jag på att snacka med min vän Pontus på skype. ^^

De är väll trevlig!

Idag så blev jag på körd med en sk8:bord..... av en kille som jag kallar för kalsongAndreas.....

Varför han heter de, jo de är en  annan historia.

Men han är jätte snäll annars! ;)

Vet inte va jag ska skriva mer så.........

Jag kanske bloggar mer senare idag eller imon! ;)

Ha de så bra! ;)


Kika mig! "ellis_1999"

     

Av Ellen - 28 maj 2013 13:56


 

Av Ellen - 26 maj 2013 17:41

Idag så var jag på "lager 157".

De var rätt så kul.

Hittade en tröja, ett par svea byxor eller va du nu heter och en skarff.

Imon är det skola o de ska väl bli kul att få träffa sina vänner.

Men jag har lite ont i huvudet nu så vi får se hur de är imon.

Idag är de ju "mors dag" och jag gav min mamma sin gammla plånbok som hon på nått sätt tappade bort..... (Jag tog den ju...)

Just nu sitter jag o är as trött.

Så jag kanske kommer blogga mer imon.

       

Av Ellen - 25 maj 2013 15:21

           


 
 

Av Ellen - 24 maj 2013 16:58

Hej!

Förlåt om jag inte loggade igå men vårt internet där hemma funkade inte.....

Men aja....

Just nu sitter jag i min vän Majas rum o bloggar.

Vi har vart i stan o ätit lite jag, Maja och Jonna! :)

Vi har gått o kollat efter kläder till skolavslutningen men jag han inte leta så mycket för jag var tungen att hålla o hjlpa henne med lite saker...! :/

Så nu vet jag fan va jag ska ha på mig.............

Just nu så äntar vi på alla tjejer ska komma för vi ska ha tjejkväll.

De ska väll bli kul............ men jag r inte på världes bästa humör.............

(Säger inte varför)

Kommer lite viseo klipp o bilder imon om vad som hände ikväll.

Ha de så bra så länge!

Av Ellen - 22 maj 2013 21:02

Seriöst!

Nästa varenda kväll så lipar jag!!!!

Bara för jag är inte som de andra söta, snygga tjejerna....

Jag är ful!

Jag har en stor näsa, ful kropp, eklig hy m.m

O de blir inte bättre när jag har så fina vänner!

O killen jag gillar, gillar säkert inte mig...

För när vi går förbi varandara så går han så snabbt o kollar åt ett annat håll....

Jag är så jävla barnslig o omogen!!!!

Min dröm sen jaga var liten har varit att va den där söta tjejen som alla killar gillar o som kan sjunga bra!!!!

Men jag är ful som fan o jag kan inte sjunga!!!!!

Jag vägrar sjunga mitt finaste för nån annan........

Jag önskar bara att nån skulle kunna komma o krama mig.......

Nån som viste hur jag känner mig.... nån som förstår mig..........

Ingen gör de......

Säg inte att jag är fin för man kan inte vara såhär fin men värledns största näsa!!!

Ska fan operera bort den!

Alla har nå som de älskar o som älskar tbx!

Men inte jag............

Asså då menar jag som kärlek typ.

Ingen försår hur dålig o ful jag är!

Jag kan ingenting!!!!!!!

När jag väl uptäckt att jag kan nått så ser jag mina väner göra de o då kan jag ingenting längre!!!!!!

Jag ljuger om att jag kan saker men de kan jag inet!!!!

Finns de ingen som kan hjälpa mig!?

Nån som förstår mig.....

Men de skulle inte gjort mig finnare eller så att alla i solan gillar mig........

Känner mig hottad men ingen gör nått mot mig.....

Känner mig inte välkommen...........

Nä nu kan jag inte skriva mer.....

Gråter för mycket............

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards