Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Ellen - 13 maj 2013 17:05

Hej.......igen.....
Den här dagen har vart hemskt!
Jo som jag har skrivit innan så var det en kille som hete David som dog i onsdags. ......
Canser.........
Han skulle fylla 15år..... men han han inte.........
Alla i skolan grät eller var tysta.
Jag kände han inte han så där bra men jag hade hört om han o de andra sagt ganska mycket om han.
Bra saker så klart!
När vi kom till skolan så pratade lärarna om han o m.m
De fanns även ett minesrum för han, där kunde man rita o skriva saker till David.
Man började lipa som fan när man gick in dit.
Inne i minesrummet var de en bild på han o tända ljus!
De är så JÄVLA sorligt!!!!!!

Han är en rikti kämpe som klarade av cansern så läng!

David har de bättre nu!

Hans nya hem är himelen o de är där han hör hemma, för han är ju en snäll o söt ängel!  


  Du är älskad David!  

  R.I.P  

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards