Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Ellen - 9 mars 2013 22:24

YOHIO vann inte!!!!!!!!

Förlåt mig men, VA FAN ÄR DE MED ER SVERGIE!?!

Han var och är bäst!!!!!!!

Älskar han!

Snälla gift dig med mig!!!!

Ni ska bar vet vad han har gått igenom bara för att vinna melodifestivalen!!!

Jag är jävligt besvingen och arg.

Jag skojar inte, jag började lippa som fan och så skulle jag gossa med en katt så jag blev gladare men katten rev upp min arm.............

Älskar dig YOHIO!!!!!!!!!!!!

Av Ellen - 9 mars 2013 13:16

Förlåt om jag inte bloggade igår men jag var upptagen......

Och nu orkar jag inte skriva vad som hände men de var galet!!!    

Hoppas ni kan förlåta mig!

Nu sitter jag med min vän Emma och äter lite chips........

Hon ska snart åka och rida och jag skall titta på! ^^

Sen när vi kommer hem ska vi nörda oss vid våra datorer och kolla på Melodifestivalen! YEY!!!!   

Jag är gätte glad men ändå så inte....

Livet är as bra just nu men killen jag gillar svarar inte på mina sms........

Allt är så komplicerat just nu :/

Aja ha de så bra mina änglar ;)


Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards