Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Ellen - 16 februari 2013 22:44

Av Ellen - 16 februari 2013 18:55


 

Av Ellen - 16 februari 2013 13:40

Ni kommer väl ihåg att Elin tog sitt liv och lämnade sin faminj och sitt barn Lisa ensamma.


Lisa hade ju blivit tonåring och hennes tankar började spridas.

Hon låg i sin säng och tänkte om hon bara var ett mistag, att hin inte var menat att vara på denna jord.

 

Hon funderade en stund.

"om pappa (voldtagaren) inte voldtog mamma skulle hon vara vi liv och jag skulle inte vara till besvär. Allt är pappas fel!!!! JAG HATAR HAN!!!!!!!!! JAG SKA FAN MÖRDA HAN, ja!!! Jag mördar han!!!"

      

Lisa blev lite smot galen.

Hon gick till bad rumet för att ändra sitt hår.

Hon klippte och klippte tills hon blev nöjd.

   

Hon köpte en mask så ingen skulle kännaigän henne.

 

Hon hade lettat upp sin pappa på internetet.

Hon åkte till en park och hittade sin far.

Hon tog på sig maste och smög fram för att stika en kniv i hans rygg.

       

Dagen efter kackade det på dören.

Lisas mormor öppnade dören, två poliser rusade in och tog med Lisa.

På nått sätt kom de på att Lisa hade mördat en manen.

   

Lisa blev fengslad föralltid!

Men det var hel okej för henne för hon var nu nöjd.

Hon hade gjort de hon ville.

(Mördat sin far)

   


                              The End

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards