Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Ellen - 18 februari 2013 14:31

Livet är bra oretvist!!!

Man gör ingenting endå så får man folk som skriker och mobbar en.

Man blir anklagad åt sont man inte gjort!!!

Ni (mobbarna) är så jävla omogna!

Ni kanske tänker " sluta deppa se på den ljusa sidan" Men de är inte så lät när man kommer hem och gråter varje dag.

Ta vare er (mobarna) hatar jag och min kompis våra liv!!!!

Ville bara säga de...........

Ja juste, det var ju det där med kärlekrn oxå......

Jag gillar dig så mycket så jag gråter.

Men ändå så står du bara där som ingen ting.

Jag vet inte om du gillar mig.

En så länge har jag bara skämt ut mig.

Men jag vill vissa för dig vem jag är!!!

Snälla stå inte bara där som om du inte bryr dig, kom fram och prata med mig!   

För jag är lite för blygg för de, istället bombar jag dig med sms....  


Den första låten är till mobbningen och den andra till kärleken.

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards