Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 14 februari 2013 20:47

Förlåt för att videon är åt fel hål men det är ju bara att vända på datorn.

(Varning!!! Under inspelningen råkade jag kissa på mig (ironi) och dö lite grann)

Ställ gärna många frågor!

Av Ellen - 14 februari 2013 13:04

Du är det ända som saknas i mitt liv.


I need you


I miss you


I love you


      

Av Ellen - 14 februari 2013 11:55

Jag ska göra mig i ordning till ett kallas som vi ska ha är hemma! (min mamma fyller år)

Jag kan inte sluta tänka på den jag gillar nu när det är Alla Hjärtans Dag.

Varje år har jag varit ensam på denna dag men nån dag kommer det bli ändringar på det.  

Jag skriver mer ikväll.

Men hoppas ni får en bra dag och glöm inte att ställa många frågor nu!  

Av Ellen - 13 februari 2013 18:28

Var du tvungen att sluta sjunga!?!

Du är ju min idol/förebild.

Ändasen jav bar liten (7år) ville jag bli som dig!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vill ju att du ska göra nya bra låtar.

Men aja, du gör som du vill.

Av Ellen - 13 februari 2013 17:58

Heeii.

Jag kollade på min vän jonnas blogg --------> www.jonnadance.bloggplatsen.se

Och jag blev sugen på att ta liet foton på mig ute i snön.

Mobba mig inte  

                     


Av Ellen - 13 februari 2013 14:08

Tro inte att du är nån du inte är.

Den ända du ska tro att du är, är dig själv.

Följ ditt hjärta inte magen.

Alla är vakra, ordet "ful" finns inte.

Varför inte bara acceptera andra?

Om det är nån du inte gillar så stör den inte!

Vi är inte till för å förstöra varandras liv.

Av Ellen - 13 februari 2013 13:35

Ja.......... Nu ska jag igäntligen städa mitt rum....... men aa.........

Jag gör det lite senare!!!

Imon är det "AllaHjärtansDag"

Kommer fira den ensam......... men skulle bli så glad om den jag gilar skickade ett AllaHjärtansDag sms!  

För ja.......... jag gillar verkligen dig......  

Aja här kommer min favorit låt "Kill The DJ" med "Green Day"


Av Ellen - 12 februari 2013 19:33

Ja.............. som jag sa.............. mobba mig inte.....

   

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards