Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 5 februari 2013 16:31

Vi går inte i samma klass, men samma skola.

När jag ser dig gå där i koridoren så blr jag illrödd i ansiktet.

Vi kan messa en hel dag men inte moddet att prata face to face.  

Eller iallafall jag..............

Jag har inte mod att ringa eller prata med dig så jag väntar på att du ska ringa eller prata med mig......  

Snart är det "Allahjärtans dag" och jag önskar vi kunde fira den dagen tsm!!!    


Av Ellen - 4 februari 2013 18:28

Ni kan mobba o slå ner mig hur mcket ni vill, men ni kan inte hindra mig från att nå mina drömar!!!  

Ni ska vetta att jag inte är så blond o korckad igentligen!

Det käns lite så där när man inte blir behanlad med värdighet.

Käns iblland at mina vänner tycker jag är jobbig och pinsam......  

Så snälla behandla mig med värdighet!!!

Av Ellen - 4 februari 2013 17:14

Snart är det allahjärtansdag.

Drömmen skulle vara att man fick en kyss av dig den dagen.

(Lite löjligt, jag vet)

Men det skulle vart lite gulligt ändå  

Jag vet att du läser min blogg men du vet nog inte att jag gillar dig.......

Det blir ju så klart litte stelt när jag ser dig men jag vill att vi ska kunna kolla på varandra!

Men jag får väl fira allahjärtansdag ensam i år igen då

aja....... ha det bra minna vänner!

Av Ellen - 3 februari 2013 20:30

Du fattar inte hur mycker jag gillar dig!

Men om jag berättar det har jag nog förstört allt!

När jag tänker på dig gör det så ont i min magge.

När jag ser dig så får jag den känslan att jag bettyder nåt, att jag är värd att leva.

Du gillar säkert inte mig, men jag vill vissa hur mycket jag gillar dig med denna låt....

Av Ellen - 3 februari 2013 18:24

NU JÄVLAR BLIR HELA HÅRET BLONT!
:3

Av Ellen - 3 februari 2013 18:10

Jo men hej!

Ellen färgar sin mage just nu så jag bloggar lite, ne jag bara skoja men hon färgar håret. Det blir blont, riktigt fint!

Jag bloggar också så jag tycker att alla trycker häääär.

Hoppas att ni får en underbar kväll, kramar!

En bild på ellen ändå:)

Gammalt foto (hon var 11år)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!

!!!!!

 

Kramar

//wilma


Av Ellen - 3 februari 2013 11:15

Hej allihopa!

Den här dagen har börgat med ett leende på läpparna!  

(Av kärlek)

Och den här dagen kommer nog bli bättre för jag ska till knalleland med min två vänner Jonna och Maja.

Bloggar med när jag kommer hem.

Ha det så bra!!!

 

Av Ellen - 2 februari 2013 17:18

Varför accepterar ingen mig?

Jag får vara den tjejen jag inte vill vara för att inte bli mobbad!!!

Några av er vet inte hur det käns att blivit mobbad sen man var liten och inte blir accepterad av sin familj..........

Om ni vill vetta mer, lyssna på denna song!......

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards