Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Ellen - 6 juni 2013 11:18

För exakt 14 år sen så föddes den bästa människan på jorden.

Jag pratar om min bästa vän Jonna.

Man kan säga att hon är snaden och jag är havet.

Om inte sanden funnits skulle inte havet haft nått ställa att vara om man kan säga så.

Om inte Jonna funnits skulle jag inte överleft.

Om hon dog skulle jag tatt skälv mord.

För jag skulle ändå så inte överleft utan henne.

Hon är mitt liv.

Hon är mitt allt!

Hon får mig att le varje dag!

Jag vet inte vad jag skulle tatt mig till uttan henne......

Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne.

Jag önskar att alla ska ha en bän som Jonna.

För hon är guld värld!

Man kan inte beskriva min kärlek till hon.

Den är så stor så den får inte plats i mitt hjärta.

Jag får spara en den delen som inte får plats nån annan stans.

Jag år inte bra på att skriva sonna här txer men jag vill att du ska veta Jonna, Jag älskar dig  som in i helvete.

Jag skulle kunna mörda nån för att du ska få de så bra som möjligt!

Här kommer några video klipp med Jonna!

Puss på dig min bästa vän!!!!  

 


 


 

Av Ellen - 6 juni 2013 10:14

Lekplatsen


 

Vi gör oss iordning


 

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards