Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Ellen - 28 juni 2013 11:27

Hej..
Min dator funkar inte så jag kan bara göra såna här inlägg om jag inte får låna nån annans!
Just nu sitter jag och lipar..
Råkade till och med göra sönder en spegel för jag var så arg! !!!!!
Varför jag är arg..?
FÖR ATT GREEN DAY SPELAR I SVERIGE IDAG!!!!!! :'(
Och jag kan inte gå....
Jag är tydligen för ung.. >:(
Men aja....
Jag får va glad att jag är i samma land som dom just nu...
Och så ska jag hem o träffa min kille nu, idag.
Jag har oxå köpt några nya kläder som är as snygga!
Men jag har inte hunnit att ta bild på dom så de kommer upp nån annan dag.
Nu får ni hade så bra!
Glöm inte att gilla min blogg, kommentera och fråga! ;)
Och glöm inte att sprida min blogg!
Puuuuzz

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards