Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Ellen - 12 juni 2013 22:21

Jag är as ledsen och jag orkar inte blogga så men jag låter bilderna talla för sig själv.


   

 

   

 

Av Ellen - 12 juni 2013 01:46

Hej.

Jag skulle lanat nu men jag vet inte vad jag ska spela....

Men aja.

När jag lyssnade på denna låt så fick de mig att undra " vad är de oss som får oss att vela leva?"

Jag menar är det sina vänner, sin kärlek, skaffa familj, jobb eller bara att ligga runt!?

Jag har ingen anning!

Jag är iallafall glad att jag lever!

Jag vet inte vad det är som får mig att vela leva!?!

Kanske vännerna, kärleken och familjen.

Och en annan sak jag kom att tänka på!

Att göra fel/misstag!

Jag menar om vi inte gör några misstag så lär vi oss inget.

Om vi inte gör misstag nu i vårat tonårsliv nu så kommer vi få de jävligt tufft i vuxenlivet!

Vi måste göra misstag,,,,, även hur mycket de sårar oss!

Så jag säger detta till alla er vuxna!

Låt era barn göra misstag/leva livet!

Låt dom vara tillsammans med vem dom vill och vara vän med vem dom vill.

De måste bli sårade  nån gång i sitt unga liv, annars lär vi oss inte!

Och låt alla tonåringar leva!!!!!!!

Låt dom dejta vem dom vill, göra vad dom vill, vara med vem dom vill!!!

Och glöm inte att de måste få ha ett privat liv!!!!!

Så ja, nu ska jag lana eller vad jag nu gör!

Ni får ha det så bra! ;)


Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards