Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Ellen - 25 juni 2013 23:03

Först så ska jag säga att detta inlägget kommer bli lite mer som de vänligaste inläggen jag gjort.

Så nu börjar jag.

Jag har ju en kille nu och jag vet inte om han vet hur mycket jag älskar honom.

Och jag älskar han verkligen.

Inte som de andra förhållanden jag haft.

De var så där oseriösa för jag var ju mindre och de senaste förhållandet var för ett år sen o den var bara full av lögner...

Och jag vet att det här är ett seriöst förhållande och inte fullt med lögner!

Och jag älskar verkligen han och jag vill att detta ska bli ett långt förhållande som är fullt med KÄRLEK!!!

Han är så underbar!

Han är, snäll, rolig, otroligt skön (TA INTE DE PÅ FEL SÄTT!), bäst och snygg som fan!

Jag känner mig så trygg när jag är med honom.

Jag är ju i Falkenberg med Maja nu och jag prata typ bara om han..., jag tror hon har lite damp på mig.....

Men jag är kär och hon får tåla det.

Jag tänker på han 24/7 dag och natt.

Jag kan tyvär inte blogga så mycket mer men aaa......

Jag ska klippa mig imorgon och jag är jävligt rädd att jag inte kommer ha något hår kvar...

Den frisyren som jag ska FÖRSÖKA skaffa ser ut såhär.

Men ni får ha de så bra!

PUUUUUZZZ ^3^

 

 

Av Ellen - 25 juni 2013 17:40

Förlåt att jag inte bloggat!!!
Men som jag sa/skrev på ett inlägg (de är sommarlov o jag hinner inte riktigt. Lever livet)
Men här är några saker jag har köpt! ^.^
Vet inte om de är så smart att lägga upp ett foto på min bh men aja..

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards