Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Ellen - 4 augusti 2013 13:27

Hej, hej!
Här kommer lite kort om vad som hänt under helgen!
Mina föräldrar åke till Falkenberg under helgen så jag var ensam hemma med min 15 åriga bror!
På fredagen va jag med min vän Emma! ^-^
Vi gjorde inte så mycket...
Chillade mäst!
Men senare när Emma åkt så badade jag i vårt badkar!
De va as härligt!
Jag slapnade av jätte mycket och lyssnade på radion.
Sen så tog jag på mig en badrock och bara myste framför TV:n.
Sen på lördagen kom Jonna o skulle sova över.
Vi hade jätte kul!
Vi bakade jätte goda kakor och dansade hela "natten"...
Eller aa de va till bara typ kl 23:00...
Sen tittade vi på "Hitta Nemo".
Nu idag (söndag) vet jag inte vad jag ska göra...
Har städat lite i huset och mamma och pappa kommer hem idag.
Jag vet inte när de kommer hem men nu får de se att jag kan ta hand om huset utan att få de börja brinna! X3
Nu får ni ställa många frågor o kommentera som fan! ;)
Puzz o kjam!

Jag har bytt namn på instagram btw!
Jag heter "99drama_queen"

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards