Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Ellen - 30 augusti 2013 18:37

Filmen var as bra, jag var as glad i typ en halv dag....

Sen va det där med kommentarerna o kärleken...

Jag skiter i alla hat-kommentarer nu men de som gör mig mest ledsen är kärleken.

Jag gick förbi ett ställe där jag och mitt ex låg på gräset och kollade på moln, de var så romantiskt men ni så var det bara pizza rester kvar...

Och han är ju "bro" med men av mina bästa vänner och så klart man blir lite svartsjuk när man ser dom tillsammans men hon har en kille! (min bästa vän)

Vi kan kalla min bästa vän för "B"!

Men de som sorade mig mest idag var att mitt ex pussade B på kinden framför mina ögon......

Jag dog inombords och ville bara in på toaleten och gråta tills hjärtat sluta slå....

B blev såklart förvånad och jag dog...

Jag tycker bara att de är så jävla repektlöst!

Men som är ju bästa vänner och jag får väl bara acceptera det och gå vidare... x'(

Men de är inte så lär när man fortavarande hat har lite känslor kvar.

Jag trode inte att det skulle göra så ont!

Jag frå typ en hjärtatak av det här!

Jag önskar att nån kärleks gudinna kunde komma o rädda mig!

Jag är rädd för att älska och ha ett fårholande nu......

Jag kommer bara bli sårad igen....

Va fan är det som händer!?!

Jag är helt krosad!

 

 

Bytt "hon" till "han".

Och bytt "han" till "hon på låtana

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards