Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Ellen - 18 augusti 2013 17:00

Hej........

Jag och Adam har gjort slut........

Vi gjorde slut igår natt :(

Men vi är jätte bra vänner som tur är!

Jag önskar att vi kunde ha prata mer om det jag och Adam......

För det är ju inte direkt så där att vi är döda!?!

Var det nått jag gjort eller nått du sagt?

Vi har haft as kul tilsammans och vi har så  många bra minenen!

Vi hadde så bra/gulliga planer tillsammans över vår "framtid"

Du var allt jag någon sin velat ha, du var den enda som förstod mig....

Vi va så lika, gillade samma sker, lyssnade på samma musik... Allt!

Vi var menade för varandra men vi tappade gräppet...

Alla som känner mig(vet hur jag är) känner dej!

Men tack för att du fanns där för mig och fick mig att känna mig som den ända tjejen!  

Du fick mig att le även om jag var arg på dej!

Bra tanken av dej får mej att le!

Jag vill så gärna ha tillbacka dej men om du inte har kännslor över mig längre så har du inte....!

Jag älskar dej, Adam och kommer alltid att göra..

Det som mördar mig är att du slutat ha känslor för mig på det sättet och att jag bara kan älska dej som en bror.....

Vill inte få han att känna sig dum men vill bara att han ska veta hur mycket jag älskade/älskar han!  

Jag minns när jag började gilla dej......... det var precis innan jag åkte till Australien.......

Vill inte förstöra vår vänskap för jag vill inte förlora en ängel som dej! 

Lyssna gärna på låten om ni vill veta mer om hur jag känner mig!

 

Älskar dej, bror  



   

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards