Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Ellen - 15 augusti 2013 15:39

Nää!

Du får jag damp! 

(Mer än vanligt)

Jag menar att det är så himla typiskt att alla dom där killarna som är perfekta på personligheten inte finns här!

Jo kanske men inte sånna killar som gör allt för sin tjej!

Som bara kunde komma till henne när hon måde dåligt och ge hennen pizza och bara prata!?!

Och säga saker till tjejen som värkligen alla tjejer vil göra från en kille!

Inte bara "Jag älskar dej, Dina ögon är så fina, Du är då söt".....

Visst det är gulligt när en kille säger så men istället för att bara säga så säg mer ditaljer.

Varför älskar du henne, varför är hennes ögon fina, vad är det som gör henne så söt?

Att de värkligen sägger allt!

"Jag älskar dej så mycket! Jag älskar att titta in i dinna (din ögonfärg) ögon som glitrar som diamanter och när ditt hår blåser i vinden får mig att bara hålla om dej och säga att du är min"

Typ nått sånt där skulle var gulligt, men att dom sa det från sitt hjärta!

Och att killen alltid finns där för dej när du är ledsen!

Om du hatar dej själv sak killen munta upp dej och säga allt finnt med dej.

För han ska bry sig när du pratar illa om dej själv!

Inte bara sitta där och säga "älskling! :("

En riktig kille gör allt för dej, står upp för dej och vissat det på bästa sätt!

Inte flörta med andra tjejer eller säga "ooo! va stora bröst hon hade" för han ska inte äns tänka på sånt när han har dej!

Om det fanns sånna killar i värkligheten skulle vi tjejer vart så lyckliga!

Om killarna kunde va sånna här som denna låt....!

 

Lyssna noga på låten nu killar!!!

 

(sorry för stav fel)

 

Av Ellen - 15 augusti 2013 12:13

Nu har jag och Maja vaknat och vi hade rätt så kul igår!

Hehe aa...... Vi kollade på "andra sidan häcken" igår och jag vet lite hyper för ni vet den där pungråttan som är mä där (tjejen) det är Avril Lavigne som gör rösten till henna! ^-^

Jag satt där halv död typ medans Maja kollade på mig som "Va faan!"

Haha jag älskar värklgen Avril. 

 

NEEEEEEEEJ!!!!!

VET NI VAD JAG KOM PÅ NU!!!

Om 6 dagar börjar vi skolan!!!  

F*ck!

Nej, jag vill inte!

Jag tänker nu inte bara på mig själv!

Jag tänker på min vän som de har hänt saker med och som kommer få det så jävla tufft nu i skolan! :(

Vill så gärna hjälpa henne men jag vet fan inte hur!

(ursäkta för att jag svär)

Jag vill värkligen inte börja skolan igen!!

Fast jo!

På ett sätt!

Att få träffa alla sina vänner men inte alla lektioner! :/

Aja nu ska jag va med Maja!

Bloggar mer sen!

 

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards