Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Ellen - 17 augusti 2013 17:17

Jag bryr mig inte om hur jag sminkar mig!

Jag bryr mig inte om vad folk säger om mig!

Jag är den jag är och den jag vill vara!

Jag vet inte hur jag kan hålla min mun tyst....!?!

Jag pratar/säger så mycket men de bryr jag mig inte om!

Folk får ta mig som jag är.

För jag är den jävla galna "prinsessan" men du (mina vänner o fans) gillar mig ändå!

Och jag tycker oxå att ni ska göra som jag.

Inte bry er om vad folk tycker eller säger om er!

Rocka loss!

Va galna/vilda!

För vi behöver ingen annan som säger hur vi ska vara för vi vet redan hur vi ska va!

Ta bara upp två fingrar i luften and "Rock N Roll"  

Gör vad ni vill!

Okej det jag ville få ut av det här inlägget  var att ni får inte låta nån bestämma över er, va er själva och Avrils nya låt! ^-^

Jag låvar att allt blir bättre om ni är er själva, ser ut som ni vill och att ni inte låter nån bestämma över er!

(Det här blev ett konstigt inlägg)

 

Av Ellen - 17 augusti 2013 17:08

Nu har jag kommit hem från stan!

Vi hade jätte kul och jsg hittade en ny maskara och en ny pyjamas ! ^-^

Vi pratade lite och allt sånt där man brukar göra i stan!

Sen när jag kom hem så fixade jag med mina dörrar (Dekorerade dom)

Här kommer bilder från idag.

     

Av Ellen - 17 augusti 2013 11:35

Hej förlåt om jag inte blogga igår men min vän kom sen och sen på kvällen kom mina grannar!
Aja nu är jag på vär till Maja, vi ska hämta henne för vi ska till stan. Bloggar när jag kommer hem!

Presentation


Heeii.
Jag heter Ellen men kallas för Ellis
Jag älskar Green Day och Avril Lavigne.
Kik ellis_1999
Puzz o kjam ^_^

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer av?
 Bilder
 Videos
 Sims Historia
 Låtar
 Smink tips
 Frågestunder
 Min kärlek
 Mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Wilma


Ovido - Quiz & Flashcards